Medierea in scoala – 3 aprilie

Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir va organiza marti, 3 aprilie 2012 dezbaterea cu tema „Medierea in scoala”, organizata de Masteratul de Integrare si Afaceri Europene impreuna cu Masteratul de Mediere.

Dezbaterea se va desfasura sub egida „Medierea – alternativa viabila la instanta de judecata”, alaturi de Asociatia Profesionala a Mediatorilor din Romania – Filiala Bucuresti si Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti.

La dezbatere vor participa specialisti recunoscuti din domeniul invatamantului, medierii si al dreptului, precum si personalitati publice implicate in promovarea medierii in Romania, avandu-l ca moderator pe domnul lector univ. dr. Dragos RADULESCU si invitati speciali:

  • doamna conf. univ. dr. Madalina TOMESCU,
  • doamna mediator Nicoleta NITU, presedinte a Filialei Bucuresti a Asociatei Profesionale a Mediatorilor din Romania,
  • doamna mediator Maria POSTOLACHE membru al Asociatei Profesionale a Mediatorilor din Romania,
  • doamna psiholog Flori-Ana ANDRONACHE coordonatorul centrului antimobbing din Bucuresti,
  • precum si un cadru didactic desemnat de Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti.

Masa rotunda cu tema „Medierea in scoala” se inscrie in sfera manifestarilor organizate de Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir” in „Saptamana ALTFEL”, astfel ca persoanele prezente la masa rotunda primesc diplome de participare, iar cele mai bune prezentari, vor putea fi publicate in Revista Romana de ADR .

Nu se percepe taxa de participare si nici nu este necesara confirmarea participarii pentru persoanele interesate.

Sursa: Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir

Adauga un comentariu

*

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării presupune că ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close