NNDKP anunta repozitionarea Lex Mundi
Lex Mundi, cea mai importanta retea internationala a caselor de avocatura independente, a anuntat schimbarea strategiei de brand, iar in urma repozitionarii, accentul cade pe o strategie orientata spre client (fata de cea anterioara, axata pe simpla reunire a unor firme internationale independente de top).
Aceasta este sustinuta de o noua identitate vizuala care exprima, alaturi de noul slogan („World Ready”), mesaj („The law firms that know your markets”) si layout-uri declinate pe materialele de comunicare, beneficiile colaborarii cu firmele membre Lex Mundi, asociatie cu acoperire globala si expertiza locala.
Actiunea de repozitionare a Lex Mundi urmareste construirea unui brand premium, global de servicii juridice. Noile mesaje exprima valorile fundamentale ale firmelor membre Lex Mundi, printre care leadership profesional si excelenta serviciilor, ceea ce constituie, pentru fiecare casa de avocatura parte din Lex Mundi, unul din principale avantaje competitive pe plan local. Astfel, clientii firmelor membre Lex Mundi au acces direct la know-how, resurse si abordari inovative in aproape orice piata din lume, atunci cand au nevoie de asistenta juridica de calitate si in afara jurisdictiilor in care isi desfasoara activitatea.
NNDKP, membru exclusiv pentru Romania al Lex Mundi din anul 1999, sustine asociatia pe parcursul intregii campanii de repozitionare, strategia nou promovata fiind in linie cu valorile firmei, de orientare catre clienti prin servicii juridice personalizate, care integreaza consultanta juridica si fiscala. Calitatea de membru Lex Mundi a NNDKP inseamna, pe langa accesul la o retea globala de avocati de prim rang, si participarea avocatilor firmei la cursuri de perfectionare si dezvoltare profesionala in ariile de practica in care sunt specializati. Colaborarea cu Lex Mundi este supervizata de Adriana Gaspar, Partener Senior si Vicepresedinte pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa in Comitetul Partenerilor Coordonatori al Lex Mundi. Un alt partener, Ana-Maria Baciu, a fost desemnata tot Vicepresedinte pentru aceste regiuni al grupului de practica specializat in industria farmaceutica.
Un exemplu elocvent al beneficiilor obtinute de client in urma accesului la know-how si resurse pe plan international este proiectul de rebranding al Bitdefender, coordonat de divizia de proprietate intelectuala a NNDKP (NNDKP IP) si care a implicat peste 60 de jurisdictii. Amploarea acestui proiect a fost data de prezenta internationala a Bitdefender, ceea ce a implicat necesitatea protejarii noilor marci ale Bitdefender in state din intreaga lume. NNDKP IP a jucat un rol esential in acest proces, colaborand si cu firme membre Lex Mundi intr-un proiect care va continua pe o perioada de cativa ani, pana la finalizarea procedurilor de inregistrare a marcilor in toate jurisdictiile.
Sursa: NNDKP