Ernst & Young este in proces de rebranding

Ernst Young nouCompania de consultanta Ernst & Young trece printr-un proces de rebranding la nivel global, prin care compania isi redefineste numele, logo-ul si tagline-ul. Astfel, Ernst & Young devine EY, logo-ul, iar noul tagline al companiei este „Building a better working world”. Aceasta redefinire a identitatii vizuale vine sa reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020.

„EY isi doreste sa construiasca impreuna cu angajatii si partenerii sai un mediu de afaceri bazat pe incredere, sustenabilitate si leadership. (…) Astfel, dorim sa construim o lume mai eficienta, responsabila si colaborativa, atat pentru cei 167.000 de angajati EY, cat si pentru clientii si comunitatile pentru care lucram in intreaga lume”, afirma Bogdan Ion, Country Managing Partner.

Strategia EY pentru anii ce urmeaza, pana in 2020, include o serie de obiective, printre care se numara sprijinirea antreprenorilor pentru a intra pe piata cu produsele si ideile lor, prin programul global Entrepreneur Of The Year si servicii dedicate antreprenorilor si dezvoltarea unei noi generatii de lideri, care sa evolueze apoi in roluri-cheie la nivel de companii, institutii publice sau academice.

Sursa: Wall Street

Adauga un comentariu

*

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării presupune că ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close