Informaţii statistice lunare (conform Google Analytics – ianuarie 2016)
|
|||
Afişări
|
Vizitatori unici
|
Durata medie pe site
|
% vizite noi
|
15.560
|
10.563
|
00:00:49
|
76,30 %
|
Descriere şi date statistice:
Revista Curierul Judiciar a fost fondată pe 4 mai 1892. Editarea revistei a fost reluată în anul 2002 şi se află în cel de-al optulea an de apariţie la Editura C.H. Beck, oferind juriştilor – magistraţi, avocaţi, notari sau consilieri – informaţie la zi din toate domeniile dreptului, studii şi comentarii de practică judiciară, sinteze de jurisprudenţă şi noutăţi legislative relevante.
Atât revista cât şi website-ul curieruljudiciar.ro răspund nevoii de informare a juriştilor din toate domeniile dreptului şi oferă opinii şi soluţii atât în probleme fundamentale, cât mai ales în chestiuni punctuale, concrete, ivite în activitatea de zi cu zi.
Reclama pe website-ul www.curieruljudiciar.ro(Display advertising):
– Banner 160×160 px = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;
– Banner 160×300 px = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;
– Banner 300×250 px = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;
– Banner 468×60 px = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;
Format special – Advertorial = este reclama (text şi imagine) poziţionată în spaţiul principal din prima pagină, cu trimitere către articol în webiste-ul revistei Curierul Judiciar , în secţiunea “Ştirea zilei”.
– Ştire;
– Anunţ de angajare.
Publicitate în newsletter www.curieruljudiciar.ro:
Abonaţi si frecvenţă
Numărul total de abonaţi: 1732
Frecvenţă: 1 dată /lună
Avantajele newsletter-ului personalizat
√ creşterea eficacităţii strategiei de marketing;
√ întărirea relaţiilor cu clienţii;
√ crearea unei metode de comunicare cu potenţiali clienţi;
√ prezentarea dvs. ca pe experţi în domeniu;
√ aduce trafic pe website-ul dvs.;
√ elimină nevoia materialelor printate, a cheltuielilor poştale;
√ păstrează legatura şi constuieşte relaţii mai puternice cu clientii.
Periodicitate: 1 dată/campanie
Formate şi dimensiuni disponibile:
– Banner 500×90 px = format: .jpg
– Banner 140×350 px = format: .jpg
– Branded newsletter (newsletter personalizat) = format .html (fără scripturi sau coduri Java, php etc.)
Publicitate în Revista Curierul Judiciar:
Revista Curierul Judiciar:
Revistă cu apariţie lunară
Tiraj de 500 exemplare
Format revistă: A4
Preţ şi spaţii publicitare:
– Coperta 4, 2 culori – 1200 RON
– Coperta 2 interior, 2 culori – 1000 RON
– Coperta 3 interior, 2 culori – 800 RON
– Pagina 1/1, 2 culori – 650 RON
– Pagina interior ½ , 2 culori – 400 RON
– Pagina interior 1/1, 4 culori – 800 RON
– Pagina interior ½ , 4 culori – 500 RON
Detalii tehnice privind macheta publicitară:
– Macheta toată pagina – A4 (210×297 mm)
– Macheta jumătate de pagină – A5 (210×148 mm)
– Rezoluţia imaginilor bitmap: 300 dpi, format CMYK
– Bleed 5 mm
– Elementele grafice importante să fie la cel putin 3-4 mm de taiere
Fişierele pot fi: .cdr ( sa fie salvat pentru corel X3), .ai (illustrator CS4), .eps, .tiff, .jpg, .pdf, .indd.
Fonturile să fie convertite la curbe sau incluse în document.
Preţuri publicitate website | |||||
Tip Publicitate | Formate banner acceptate | ||||
160×160 | 160×300 | 300×250 | 468×60 | ||
Cost (RON) | CPM | 33 RON | 28 RON | 33 RON | 44 RON |
CPC | 0,45 RON | 0,45 RON | 0,45 RON | 0,45 RON | |
Banner permanent | 990 RON | 660 RON | 990 RON | 1320 RON | |
Advertorial | 330 RON | ||||
Ştire | 110 RON | ||||
Anunţ angajare | 55 RON |
Preţuri publicitate în NEWSLETTER | |||||
Tip publicitate | Formate banner acceptate | Abonaţi | |||
500×90 | 500×90 | 140×350 | 1732 (adrese de email unice) | ||
Cost (RON) | Newsletter insert | 165 RON | 165 RON | 165 RON | |
Branded newsletter | 400 RON |
Preţurile sunt exprimate în RON , nu conţin T.V.A. şi variază în funcţie de poziţionarea reclamei în site/newsletter sau revistă. Se acordă discount de volum.
Informaţii cu privire la campaniile online
Definiţii şi termeni
CPM (Cost per Mille)
Costul pe mia de afişări. Reprezintă un mod de a achiziţiona publicitate online, bazat pe numărul de vizualizări ale vehiculului publicitar (banner). În acest mod de achiziţie de publicitate online, publicitatea se cumpără în calupuri de câte 1.000 de afişări (1 CPM = 1000 de afişări de banner).
CPC(Cost per click)
Costul pe click. Reprezintă standardul de achiziţie de publicitate online. Clientul plăteşte doar atunci când utilizatorul dă click pe reclamă (banner) .
Banner permanent
Banner afişat exclusiv şi permanent în spaţiul contractat de client. Scopul campaniilor permanente este obţinerea de vizbilitate, costul fiind calculat pe interval de timp (de regulă 1 lună) şi nu pe criterii de afişare.
Newsletter insert
Reprezintă inserarea unui banner într-un spatiu publicitar destinat unei singure campanii de trimitere a newsletter-ului.
Este posibilă realizarea de campanii on-demand (formate şi conţinut personalizate, în functie de nevoile clientului).
Informaţii tehnice utile
Orice campanie derulată în site-urile din reţeaua C.H. Beck se supune următoarelor condiţii:
– Campaniile vor începe întotdeauna cu cel puţin 2 zile lucrătoare după data la care clientul a livrat toate materialele (text, imagine, fişiere video şi/sau audio etc.) necesare derulării în bune condiţii a campaniei
– Pentru campaniile standard, clientul este responsabil pentru livrarea materialelor la formatele şi dimensiunile prezentate în rate-card. Pentru campaniile speciale, condiţiile de livrare a materialelor vor fi prevăzute în contractul sau acordul de derulare a serviciilor publicitare
This article is also available in: Engleză